2023年9月16日土曜日

Муу хүн идсэн ээ

Би муу хүн шүү. Нэг их сайн хүн лав биш, ойлгомжтой биз дээ? Байнга л идсэн уусан бичвэр. Ха ха.

Найзынхаа лагерьт очиж дайлуулсан. Зөндөө гоё хоол хийгээд хүлээж байсан. Улаан дарстайгаа. Найз минь дарсанд нугасгүй. Дараа 1 шилийг ууна аа. Хэ хэ. 

Би идсэн уусандаа жаахан пологтоод, бас машинд зайлагдсан уу? Идэх дур хүсэл муу байсан. 

Яагаад ч юм сайн идэж чадаагүй. Одоо бол гүйж очоод идмээр л байна. Хо хо.

Зээ, энэ ижий аав 2-н минь гараа гаргаж хийсэн хонины гэдсээр хийсэн бууз, банш. Жигнэсэн гурил. Гурил нь юутай ч билээ хольсон гэсэн. Хэд хэдэн удаа ч жигнүүлж идсэн. Ёстой сайхан байсан. Одоо санаад байна өө. 

Дахиад хэдэн жилийн дараа би шинэ шөл уух юм бүү мэд...

Жаахан өлссөн үед таарсан. Бэрийн минь гараа гаргаж хийсэн цуйван. Бид ёстой шуурхайлан ороод, дорхноо дуусчихсан. Хэ хэ. Бага зулзага хүртэл маш сайн идсэн. 

Хөдөө, гүүн зэлний хажууханд, майханд дүүгээрээ хоолоо зөөлгөж идсэн шиг жаргасан. Хэ хэ. Сайндаа ч биш ээ, ирсэн өдрөө бага зулзага машинд, хол замд яваад жаахан эвгүйрхсэн байх. 

Унжийгаад, нурмайгаад, намайг хажуудаа уячихаад. Тэгээд л би хоолоо, айргаа зөөлгөсөн. Түүнээс өөрөө л гүйж очоод иднэ шүү дээ. 

Монголд нэг сайхан нь нар их орой жаргана тийм ээ. Гэхдээ бас хүүхдүүдийн унтах цаг оройтоод байх юм билээ. 

Малчин айлын маань эгч хийсэн стүжин. Бид ёстой азтай. Стүжин хийснийх нь дараа өдөр нь очсон байна лээ. Хэ хэ. 

Түүнээс бас тэр бүр ойр ойрхон стүжин хийхгүй ээ л гэж байсан. Би ч дуртай юм болохоороо азтай азтай. Бас л олон жил идэхийг мөрөөдөж, арааны шүлс асгарсан шүү дээ. 

За ёстой японд юу ч идэж уудаггүй хүн шиг л баахан идсэн уусан тухай. Тун удахгүй дуусах байх аа, энэ сэдэв. Хи хи. 

Тэвчээртэй хүлээгээрэй. Түр баяртай. Бүгдэд нь амжилт. Гадны хүнс гэлтгүй, өөрсдийнхөө хүнсийг түлхүү хэрэглээрэй. 

0 件のコメント:

コメントを投稿