2024年3月29日金曜日

Амттан

Зулзага хийсэн. хийх болсон шалтгаан гэхээр яагаав өнөөх хайрын өдөр буюу миний хэлж буйгаар бол Шармаанийн өдрөөр амттан авчихсан хүн чинь эргэн хариуг нь барьж амттан бэлэглэх болоод. 

Өөрөө хийж өгнө гэсэн. Материалаа бага багаар цуглуулсан. Завгүй хүн чинь хааяа нэг ээжтэйгээ орж гарахдаа худалдаж авна. Би яг юу авах гээд, яг юу хийх гээд байгааг нь сайн ойлгоогүй л явсан. 

Зав нь болдоггүй, дээрээс нь ядраад гэдэг шалтгаанаар их л олон өдөр энэ амттанаа хийсэн. Би ч суулдээ уурлаад, эхнээсээ муудлаа, айлын хүүхдийн гэдэс гүзээ өвтгөчихөв бла бла.
Ээждаа бас хийж өгнө гээд л байсан. Ээж дотроо надад хэрэггүй ээ, би амттангаа хасах гэж ядаж байна гэж хэлээстэй. Гаднаа бол "за". 

Хийж ядаад байх юмгүй. Бэлэн зүйлс худалдаж аваад л, хэрчиж, шахаж чимэглээд д болчихсон. Одоо ч амар болжээ, дуртай зүйлсээ цахим хуудсуудаас харж байгаад л хийчихнэ. 

Энэ хуванцар саваа бас худалдаж авна. Надад бол илүү зардал санагдсан. Ирэх жил ингэж хийлгүй бэлэн юм авч өгөөрэй л гэлээ, тэвчихгүй. Ха ха. 

Ирэх жил угаасаа ингэж өгч авалцахгүй гэсэн. Ашгүй. Дэмий ажил ихтэй, мөнгөнд ч гарлагатай. 

Үгүй яахав, бүр анхнаас нь бүхэл үрийн гурил ч юм уу? Овъёос ч юм уу? Сахар хэрэглэлгүй хийвэл бас өөр. Крем харахаар шууд өөх болж харагдаад байгаа. Ха ха. Бүгд очоод миний гуалиг гэдсэнд очоод наалдчих юм шиг санагдаад...

Гадил жимс, гүзээлзгэнээ дангаар нь л идчих юмыг тийм ээ? Хэ хэ. Уг нь хэлээд, үглээд л байна, ойлгож хүлээж авахгүй байна. Яалтай...

Түр баяртай, бүгдэд нь амжилт хүсье.

0 件のコメント:

コメントを投稿