2020年9月17日木曜日

Өөрчлөгддөг байх л даа...

Ихээ олон жилийн өмнө, намайг урдны ажлаас минь болиулах гэж монголоос бөөн хар хор найруулж байсан нэг хүн бий. Нэг ч гэж дээ, нэлээд хэд. Цугтаа хор найруулсан хам хэрэгтнүүд. Ха ха.

Аминдаа намайгаа болиулчихаад, оронд нь өөрөө ирээд суух гэж санасан л даа. Тэгж өөрийгөө дөвийлгөж, өрөөлийг доош хийсэн хүнийг энд тэгээд авлаа юу? Бас л бодож үйлдлээ хиймээр шүү. Тухайн үедээ би тэдэнд ямар гай тарьсан байна аа? гэж их боддог байж билээ.

Хам хэрэгтнүүд нь бас л төрийн захиргаанд ажилладаг, дарга цэрэг улс байсан юм даг. Их сургууль дөнгөж төгсөж очсон хүүхний үгээр, ховын бичиг үсэг явуулж л байдаг сонин хүмүүс байдаг л юм билээ.

Та нар бас тийм атаархлын, бассан, доромжилсон, хов жив, найруулсан хортой учирч байсан уу? Мэдмээр санагдчихлаа. Хэ хэ.

Тэгсэн тэр хоролмаа хүүхэн сүүлийн үед нүүр номоороо гэнэт гэнэт л цэцэн мэргэн зүйл бичээд л, үнэнээрээ явцгаая бла бла гэж мэгээд л. Надад хандаж биш, олон нийтэд хандаж бичиж мичээд л. Сүрхий юм өө...

Хоролмаа гэдгийг нь мэдэхгүй л байх л даа, найз нөхөд нь хөөрхөн, ухаалгийг нь гайхаад л сэтгэгдэл бичээд л. Ккк

Ганц надад ч биш, нэлээд хэдэн хүмүүст хор найруулж, уршиг удаж байсан гэж сонсож л байсан. Монгол биш, хорвоо дэлхий жижигхэн болчихоод байхад, яаж ийгээд л чихэнд хүрнэ шүү дээ.

Хүн өөрчлөгддөг л гэж найдахаас дөө. Мянга би өөрчлөгдсөөн гээд ирвэл би л хувьдаа нэг их үнэмшихийг хүсэхгүй ээ...

Тэгээд л би бодно оо, хүн л болсон хойно. 

Өөрийнхөө охин шиг, өөрийнхөө дүү шиг хүмүүсийг хор найруулж гомдоочихоод, яаж ажил үйлс нь бүтнэ гэж боддог байна аа. Өнөө маргааштаа бүтсэн ч, үйлийн үр нь үр хүүхдэд нь ирнэ энэ тэр гэж боддоггүй л улс юм байх даа гэж...

Зөв явбал зөөлөн зөөлөн замбуулин гээд л дуулаад уяраад байдаг улс биз дээ? бид чинь. 

Гэснээс тэр хор найруулсан хүмүүс, хамгийн гол нь дараа нь юу ч болоогүй юм шиг инээж ханиаж уулздаг нь зэвүүн. Үе үе ингэж бодогдоод, сэтгэл санаа сонин болно оо. Аль болох мартах гэж хичээдэг ч...

Та нарыг болон та нарын үр хүүхдийг бурхан ивээг...

За за муухай энергитэй улсыг бодож толгойгоо гашилгаж суухаар номоо унших минь. Тийм ээ? 

Бүгдээрээ эерэг, хүнд хар бор гай болдоггүй зөв амьдарцгаая аа. Амжилт хүсье ээ.

0 件のコメント:

コメントを投稿