2023年11月12日日曜日

"Анд"-ын монгол хоол

Идсэн хоолныхоо зургийг оруулав. Сонирхолгүй бол алгасаарай. Хаалт нээгээд СБА шүү. Хаалтаа хаав. Ккк.

Цэсийг нь харсан боорцог байна гэхээр нь захиалцгаав. Бага зулзагат их таалагдсан. Овоо хэдэн боорцог идчихсэн. Гэснээс бид монголд энэ зун очихдоо боорцог бага идсэн юм байна. 

Хар талх их идсэн. Тэр бүр энд идэж чадахгүй тул. Боорцгийг бол сэтгэл гаргаад, онгод бууж ирвэл хийчих болохоор. Онгод нь бууж ирэх гэж л удна өө. 

Таваг нь ийм. Бөөрөн дээрээ хуучин бичгээр "Монгол улс" гээд бичээстэй. ийм модон тавагтай болдог ч юм билүү гэж бодоод амжсан. Ха ха. Гэхдээ сэтгэлийн хөөрлөөр худалдаа хийхгүй байх гэдэр уриатай би өөртөө. 

Сүүтэй цайнд боорцог дүрж идсэн, хань ижил. Хөөрхий хөдөө өссөн юм. Хо хо. Би нэг их сүүтэй цай гэдэггүй болохоор. Би чинь борголоо л ууна, алиныг нь уух уу гэж сонгохоор бол. 

Миний хийж зараад байсан боорцогноос ялгаатай нь яг л монголын боорцог шиг. Би болохоор нэлээд чихэрлэг, бутарч унасан боорцог хийж зардаг байсан. Байнгын зочид минь мэдэж байгаа тийм ээ? 

Нэг хэсэг жилдээ нэг боорцог хийж зардаг байсан даа. Монгол doughnut гээд л. Ойрын хэдэн боорцог хийсэнгүй ээ. Ажиллагаа их ороод, дорхноо дуусчихдаг тийм ээ? 

Тэгсэнд орох нь ээ өрөөстэй олон номноосоо унших минь гээд залхуурдаг болжээ. Муу зан их сууж байна өө. Хөдлөх дургүй, тэгэхээр чинь яаж жин хасагдах вэ дээе?

Ирэх жилийн нэг том зорилго нь алхах гэж төлөвлөөд байна. Хэрэгжүүлэх л чухал...

Түр баяртай. Бүгдэд нь амжилт хүсье. Боорцог хийж идээрэй. Хэ хэ. 

0 件のコメント:

コメントを投稿