2024年6月7日金曜日

Бялуу

Ээж л болсон хойно бялууг төрөл төрлөөр нь зураг дарах юм даа. Хо хо. 

Бүгдийг нь ч идчихээгүй ээ. Ганц нэгийг л илдсэн, бусдыг нь гэрийн гишүүд бас иднэ ууна, тэд ч гэсэн хүн шүү дээ. Ха ха.

Үүнийг нэг япон эмээгийнд. Чамин бүтээлэгтэй гэж. Залхуугүй улс шүү эд. Би ч сүүлийн үед залхуураад иймэрхүү чамин ганган зүйлсээс холуур явахыг хичээж байгаа. 

Тэгээд ч бага насны хүүхэд асгана цутгана. Тийм ээ? Хи хи.

Үүнийг хэн ч сонголгүй, хань ижилд тунаж үлдээд, нэг өдрийн дараа идсэн. Орой нь ажлаасаа тарж ирээд, гайхаад л байсан. Амттан нь байж л байсанд. Ха ха. 

Аргагүй шүү дээ, бид нэг их дуртай биш юм чинь.Нялуун талдаа санагдаад байдаг юм.

Ээж үүнд дуртай. Бяслагтай tarte. Энэ үг чинь франц үг юм байна. Бидний хэлж сурсан тоорт юм шиг байгаа юм тийм үү?

Би ийм tarte дуртай. Хөвсгөр бялуунаас илүү санагддаг. 

"Tiramisu". Итали амттан юм байна. Тира нь дээш өргөх, ми нь намайг, сү нь дээшээ гэсэн утгатай гэнэ. Тэгэхээр намайг дээш өргөөч буюу намайг зоригжуулаач, намайг магтаач, намайг тайвшруулаач гэх мэт утгатай гэнэ шүү. 

Хааяа идчихнэ ээ. Дуртай зүйл болох шоколат, кофе зэргээр хийдэг болохоор тэр байх. 

Эдгээр бялууг"ээжийн өдөр"-р дүү нар барьж орж ирсэн юм. Би чинь заримдаа эндхийнхээ "өндөр ээж" шиг л байна шүү дээ. Ха ха. Өөртөө ахадсан цол өгсөн шүү. 

Түр баяртай. Бүгдэд нь амжилт хүсье.

 

0 件のコメント:

コメントを投稿