2024年9月14日土曜日

Саримс шарах арга

Монголд дайлуулахдаа нэгэн гоё амттан олоод. 

Шарсан саримс. Төмс луувантай хамт шарсан. Салахын аргагүй амттай. Би ч угаасаа саримс, сонгинод дуртайг ч хэлэх үү? Түүхийгээр нь ч идэж чадна, бүр идчихдэг. Ха ха.

Энэ зураг дээр зүүн буланд харлан харагдаж буй нь би амаа олохгүй идсэн саримс шүү. Дүүгийн хөөрхөн зулзагууд бас дуртай, надтай уралдаж идээд, би ч бас уралдаж хурдан хурдан зажлаад, зөндөөг идсэн. Уралдаж идэх амттай байдаг тийм ээ? Ха ха.

Би өөрөө яг ингэж шарж идэж сурна гээд төлөвлөчихсөн байгаа. Яг одоогоор шард идэж амжаагүй байна. Дуковондоо шарсан. Манайх дуковгүй ч яаж ийгээд яг ингэж шарж сурна даа. 

Дүүгээсээ асууя байз, дэлгэрэнгүй.

Ямартай ч хальстай нь шарна. Дээд хэсгийг нь жаахан хэрчинэ. Болсон хойно нь хальснаас нь гаргаж идэхэд хачин сайхан амттай болно. Харахад амархан л даа. Яг шарахад ямар байх нь уу?

Шинэ цэстэй болсон, энэ удаагийнхаа монгол дахь "айлчлал"-аараа. Хо хо.

Суусан газраасаа шороо атгана аа гэж энэ шүү дээ. 

Дараа зочдоо шарсан төмс, шарсан махтай мөн энэ шарсан саримсаар дайлахыг хичээнэ ээ. Би чадна аа.

Шарж сурчихаад тайлангаа бичнэ ээ, энд.

Түр баяртай. Бүгдэд нь амжилт хүсье.

0 件のコメント:

コメントを投稿